Wednesday, October 31, 2007

Ideid - uusi ja vanu

Jälle üks hullus liigub ligi. Ma käisin täna Veimevakas oma tellitud Cashmerino järgi ja lisaks tollele ostsin kokku ka seda kaunivärvilist Pilvelammaste kaaluvilla. Ja viltimisnõelad. Et siis kisub sinnakanti, et üks hullus tuleb meie majja juurd.e Tegelikult tahan juba ammu villaga mängida, aga julgusest ja ajast on puudus. Julgusest just selles mõttes, et ei taha materjali narrida. Aga seda, et mul miskit välja tuleks, ma loota ei julge. Ent ikkagi oli vaja punast ja rohelist villa kaasa osta. Ja miskit veel, aga kõik muu rändab peagi pakiga Eestimaa pääle ja see saab avalikuks alles pakisaaja läbi. Nii et veidi kannatust.

Lõnga enda jaoks, mille pärast ma poodi läksin, nagu on ja ei oleks kah ideed. Ikka endale. Aga tegumood ja otsus palmikud või pits on hetkel veel langetamata. Küll aga leidsin täna poest uue Moda ning tollest leidsin ka ühe potentsiaalse mõtte meite papa kampsi jaoks. No jõuluks ma enam mitte ei üritagi, see tähendaks salaja kudumist ja tolleks pole piisavalt tunde lihtsalt jäetud. Avalik kudumine on ainumas mõeldav viis. Aga noh, eks siis otsi kingiks miskit muud.

Nüüd, kui jõuluaeg hakkab liginema, on kirjastamisel jälle mingi kohutav kiirus peal. Tuli siin EN ja Kodukirja vahel miskine vihk soodushindadega raamatutellimise kohta. Ma ühe laari juba panin arvele ja nüüd ootan (ega enne detsembrit ei lubatud küll). Tegelikult tekitas minus huvi too sokiraamat. Igatsugu väljamaakeelseid ja tõlgitud raamatuid on ju välja antud, aga omi mitte. Ma olen kohe põnevil. Nojah, nüüd on õige aeg küsida, et kas siis soki kududa ei oska või? Küll, ent kollektsionääri hing ihkab ka toitu.

So, habe jetzt endlich mal Wolle gekauft. Wirklich - farbige Wolle. Die von Pilvelambad. Die Farben sind sehr schön, habe mir diesmal, zum Anfang, nur grün und rot gekauft, jedoch möchte ich noch mehr Farben haben. Habe ja auch Filznadeln gekauft. Hoffentlich kann ich mit den auch was anzufangen. Was die anderen hier alles schönes gemacht haben, das habe ich schon lange bewundert. Hoffentlich bekomme ich auch etwas fertig.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home