Sunday, October 21, 2007

Tegusam

No päris süles nüüd käed ka ei puhka. Pigem sukavarrastel. Sest uued valged lehesokid on alguse saanud.
Tegelikult plaanisin alustada kaasa jaoks kampsunit, jõuluks. Aga mul ei õnnestu leida meeldivat palmikute kombinatsiooni ja kõik senised algused on läinud harutamisele. pealegi on raske leida kudumiseks aega, sest et asja pakki panna, selleks peaks ma kuduma väljaspool laste näägemisulatust. Sellist aega on aga alles õhtul paar tundi, nii juba jõuluks valmis ei saa. Sest too pole ainumas asi. Seega otsin ikka ideed ning eks ma tegutse siis sellega kingikoti väliselt.

Lisaks olen ma nüüd juba ootel. Siin mõned päevad tagasi läks sellest perest tellimus teele. Amazoni. Nüüdseks on pakid kirjade järgi juba ka teel, kuigi saatmine võttis hetke aega. Ma poleks hetkel hakanud raamatutega üldse jamama, aga sai siin mõeldud tolle uue Bruce Springsteeni plaadi peale ja too tundus amazonis nii ülekohtuselt odav. Aga siis tekkis juba teinegi plaat talle kõrvale ja asi siis paar raamatut sinna juurde lisada. Ja nii ma siis ootan. Neid VK "kaablite" ja "värvi" raamatuid, IK parimaid palasid ja peasüüdlasi: Bruce "Magicut" ning Carly Simoni "Coming Around Again" - minu vaieldamatu lemmik juba aastaid. Nö. mingi näkk. Aga see on juba teine lugu.
Ja muidugi ei saanud ma jätte tellimata ka Selbuvotter kindaraamatut. Huvitav, kas ma vahetan oma senise soki-huvi käpikute vastu välja?
Ja järgmiseks tahan toda maikellukese-raamatut. Äkki iseendale j

Neue Socken sind auf Nadeln. Wieder weiss und mit schon bekannten Blattmuster. Und wieder aus Raasiku-Wolle.
Ausserdem wollte ich für meinen Mann einen Pullover stricken, die Weihnachten nähern sich ja. Nur ich habe keine passende Zöpf-Kombination gefunden und ausserdem mangelt es an Zeit auch. Um daraus ein Geschenk zu machen müsste ich abens stricken, wenn die Kinder schlafen. Nur da hat man ja noch was anderes zu tun. Somit bin ich immernoch auf der Suche nach den schönen Zöpfmustern und wenn´s nicht mit dem Geschenk klappt, dann ....
Dann habe ich wieder ein paar Bücher bestellt: VK Stitchionary 2 und 3, The best of IK, und dazu noch zwei CD-s. Und Selbuvotter-buch.

Als Nächstes steht dieses Maiglöckchen-Buch an der Reihe. Vielleicht für mich selbst , als Weihnachtsgeschenk?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home