Tuesday, October 30, 2007

Jõulu tulek

Kaubamajas pandi juba eile jõulustaffi välja. Täna oli veel roosa lint ümber, aga sisiki. Varavõitu. Ka minusuguse jõulufänni jaoks.

Aga Liann mulle passib. Ma ei saanud ju muudmoodi kui lippasin täna lõunal sealt läbi. Ja lõngata ma ka ei saanud. Too TitanWool Superwool on jube mõnus lõng. Mida tost teha? Äkki poistele miskit. Parajalt jäme teine, ei kulu vast sajandit kudumaks tost riidehilpu.
Homme siis Veimevakka lõnga järele.
Nagu talvevarusid koguks.
Aga kokkurääkimata kohtumine Muhviga oli lahe Ma just hommikul mõtlesin ta peale. Naga ei taibanud helistada, et kas ... Üldse on kõiksuguste Tegijate kohtamine-tutvumine vahva. Näiteks kribukrabu. Kuigi jah, minul lööb vahel ikka see krooniline mõlapidamatus väga tõsiselt välja.

Die Weihnachten nähern sich ja. Im Kaufhaus (im Stadtzentrum) hat man schon Weihnachtsschmuck ausgepackt. Ein bisschen zu früh. Auch für einen Weihnachtsfän wie ich.
Aber das neue Wollgeschäft gefällt mir. Nicht ganz neue, aber die haben jetzt im Kaufhaus neue Räumlichkeiten. Schöner, heller und mehr Raum. Und liegen für mich auch günstiger - gerade auf dem Weg. Sonst müsste ich immer speziell Zeit nehmen und in das Geschäft zu gehen. Jetzt aber gehe ich täglich vorbei. Sicher, dass hat ´ne Wirkung auch auf die Geldtasche.

Labels:

3 Comments:

Blogger Terje said...

Sul oli siis lõuna mingil teisel ajal, ma käisin, ei näinud ühtegi tuttavat nägu ka mitte. Peale müüjate.

09:52  
Blogger vardakeerutaja said...

Ma koon praegu kampsunit tollest superwoolist ja jube mõnus on!

10:00  
Blogger Tiina said...

Eeee .. Lõuna oli täitsa lõuna ajal, kuigi võrreldes muidu-päevadega pikaks venis. Kohvik ju korrus kõrgemal. Ma vahtisin poes ringi ja siis läksin kahvesse seedima ning enne tööle naasmist tegin ikka ostu kah.
Aga lõuna nagu lõuna ikka. Keskpäevast lendu ja siis jõudumööda tagasi.

20:16  

Post a Comment

<< Home