Sunday, October 28, 2007

Bayerische

Tegin siis nondega algust. Meeldivad ja panin nad Raverly-s nö järjekorda ja alustasin. Aga mul pole nii vaevaliselt edasi minevaid sokke veel varrastel olnud. Peenike lõng ja peened vardad. ja igal real loe igat silma. Võib-olla kui nüüd mustri jooksma saab läheb lihtsamaks. Seni aga ... Võib-olla olen ma hetkel ka liiga väsinud moega. Ja nii on raskem igal real ja igal silmusel silma peal hoida. Näis kuis kulgema hakkab. Igatahes on see R-s väljahõikamine justkui omamoodi moraalne kohustus. Mulle endale. Et kui juba alustad, siis pead ka lõppu välja jõudma. Õige kah. Mul on poolikuid asju juba liigagi palju siginenud.
Ma olen Raverlyga seoses püüdnud ka omaenda lõngatagavarasid "kaardistada". Kõikide pisiasjadega ja vanemate varudega ei hakka üldse vaeva hetkel nägema. Neid hiljutisigi on väga palju, viimase aasta omi. Mõned on saanud ka algusteks, ent jäänud seisma. Ja ikka sigineb juurde. Reedel sain Veimevakast teate, et oodatud lõng on kohal. Eks ma katsun kesknädala paiku sinna kaema minna. Oodatud ka juba. Ja nagu öeldakse: küll küllale liiga ei tee. Saaks ainult aega ka hetkel juurde osta kuskilt. Sest praeguse töiste tegemiste seisuga kipub ööpäev vajama oluliselt rohkem tunde kui pakutakse.

Habe Bayerische Socken angefangen. Nach all den sehr leichten Socken ist dass eine Aufforderung. Braucht mehr Aufmerksamkeit und Geduld.
Aber das Muster gefällt mit sehr und hoffentlich werden die wegen der "busy" Periode auch mal fertig.
Wolle ist Sock wool vom Hjaertegarn, schön und seidig. Und Nadelspiel Nr. 2.

Labels:

1 Comments:

Blogger Muhv said...

njah, mul veel 2998 inimest enne kui seda linki vaadata saan :P aga ok, ma tean küll millest jutt, kah plaanis teha, kui vaid sobivat värvi piisavalt peene lõnga leiaks.

15:08  

Post a Comment

<< Home