Tuesday, November 06, 2007

Postipäev

No kui tuleb, siis tuleb. Juurde. Täna tulid mu kaks amazoni pakki kohale ja Selbuvotter raamatuke. Nii vahva! Nii saabusid täna siis The Best of IK, VK Stitchionary 2 ja VK Stitchionary 3. Ja kuna ma sain amazonist ka plaadipisiku, siis oli pakis ka Bruce Magic ning Carly Simoni alias "mingi näki" "Coming around again". Oeh, kui mina veel noor olin ... Tolle viimase plaadi lood klappidest kõrvus kõlamas sõitsin ma mitmed head aastad Tallinna ja Tartu vahel bussiga. Pleier aga leierdas seda üht kassetti, mis on nüüdseks ammu juba keeldunud end mängitada laskmast. Ent vanade aegade mälestuseks hoidsin veel toda küünelakiga lapitud kassetti alles. Nüüd vist tuleb ikka see kõikide asjade lõpp ka kätte.
Mida kõike üks inimene mälestuse väärtuse pärast ei säilita ...

Habe neue Bücher bekommen. Selbuvotter, The Best of IK, VK Stitchionary 2 und VK Stitchionary.
Was für eine Freude!
Und die VK-Bücher haben schon auch meine Fantasie aus dem Winterschlaf erweckt.
Habe auch ein paar CD-d gekauft: Carly Simon, die ich für mich während des Studiums entdeckt hatte, und Bruce´s Magic.

Labels:

2 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Amazonis liiguvad üldse igasugu pisikud ringi, mõtle kui õudne kui sa veel kokaraamatute pisikusse ka nakatuma peaks (nagu mina tänu Maarjale ja Pillele);)

Aga mälestused on väärt kulutamist! Dirty Dancingu soundtrack oli mul eelmine kord pakis, kahju et meie regiooni dvd'd neil müügil pole.

22:57  
Blogger Tiina said...

Ei, kokaraamatute kiiksuga saan hakkama. Ma ostan neid maakeelseid lihtrahva omi. Pole mingi eriline kokk kah. Mulle sobivad.

Aga soundtrackid ja muidu muusika on juba väga võima pisiku külge saand. Ka abikassa! Mis teeb asja lihtsamaks, pole vaja seletada, miks midagi vaja on. Piisab kui sokutada tellimusse mõni ACDC või muud taolist.

23:08  

Post a Comment

<< Home