Saturday, September 15, 2007

Palju õnne, MG!

Üks pisike poisslaps sai täna kolmeseks. Mattias Gunnar, meie pesamuna. Nii vahva! Palju, palju, palju, palju õnne, mu pisike pojake!
Pesamunaga on see jama, et teda ei ole võimalik hommikul üles laulda. Ta ei ole eriline hommikumagaja. Panime küll papaga kella helisema ja suhteliselt varakult puhkepäeva kohta, ent siiski oskas poja enne silmad lahti teha kui meie oma ettevalmistustega valmis olime. Tegelikult lausa enne kui issi end voodist üles ajas.
Et oli sünnipäev, siis oli kooki ja kinki ja õhupalle. Nood viimased olid vist viga, sest nüüd käib meil "võrkpall" õhupallidega üle elamise ja see on tüütu. Pealegi pelgan ma, et mõni läheb pauguga katki.
Päeva tegime huvitavaks aga teatriga, seda enam et pidu tuleb nagunii nädala pärast koos vennaga. Tänaseks olid juba juunis ostetud "Bullerby laste" etenduse piletid. Mulle väga meeldis. Kohe väga. "Bullerby lapsed" oli üks minu lapsepõlve lemmikraamatuid, mida ma lugesin söögi alla ja söögi peale. Seepärast ta nii kapsas meil ongi, vaja uus raamat osta. Etenduses meeldisid mulle väga laulud, lugu mängituna ja nalja sai omajagu. Kui vanem poiss sai kevadel omale kingkiks tolle rootslaste tehtud "Bullerby laste" filmi ja me toda vaatasime, siis ma mõtlesin küll, et vaevalt et see lugu minu lastele meeldib. Tänapäeval on ju action peamine ja selles loos toda ei ole. Ent võta näpust. Poiss ise täna küsis, et kas me jõulude aegu etenduvat "Jõulud Bullerbys" ka vaatama läheme. Tema tahaks. Ja nõutas omale ka tänase etenduse lauludega plaadi teatris. Igaõhtune lugemine on ka hetkel "Bullerby lapsed", huvi jagub.

Unser Sohn, der Jüngste hat heute Geburtstag - 3 Jahre alt! Viel Glück! Und ausserdem haben wir uns heute im Puppen- und Jugendtheater "Kinder von Bullerby" (A. Lindgren angeschaut): War sehr schön, interessant, im wahrsten Sinne des Wortes schön und lustig.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Palju õnne! :)

21:48  
Blogger Krentu said...

Palju õnne! Nii tore, kui tänapäeva lastele ka need armsad "meie aja" raamatud meeldivad. Eile lugesin oma lapsele "Ööbik ja vaskussi", mu oma enda lapsepõlvest pärit raamatut. Ja oli kohe selline imelik tunne, et näe, alles ma lugesin seda ise huviga ja nüüd kuulab seda minu laps :)

22:56  
Anonymous Anonymous said...

Õnne pesamunale:)

23:35  
Blogger Mari said...

Õnnitlused põnnile!
Ma polegi aru saanud, et nad meil nii ühevanused on :P

23:36  
Blogger KK said...

Palju õnne!
Bullerby on see kõigekõigekõige:)

09:25  

Post a Comment

<< Home