Monday, September 03, 2007

Punane

Värvid on ka omamoodi hooajakaup. Ka lemmikvärvid. On mitu lemmikut ning nood vahetuvad. Mulle meeldis ja meeldib väga roheline ja eelmises värvipakivahetuses ma just tolle kirja paningi. Ei, too ole mu lemmikute hulgast kuskile kadunud, aga ... Punased kingad, punane seelik, punane värv värvipakki. Ma näen ja otsin punaseid asju. Tahan punaseid sukki. Tahaks punast mütsi-salli-kindaid. Tahaks punast jakki-jopet. Punaseid pükse olen ma ammu igatsenud, aga minu suurusnumbrile noid müügil ei ole ja pole ka kes õmbleks. Punane, punane ... Nii juhtub see, et ka meie remonditav köök tuleb äkki punane?
Pagan võtaks, mis minuga lahti on. Ja ma ise ei pannud algul seda värvieelistuse muutust tähelegi. Mees märkis kord mu punaste ostude peale, et kas nüüd sai roheline periood läbi? Ma kaldun arvama, et see on tööleminekuga seotud. Et punane nagu silmatorkavam. Pidavat muutma enesekindlamaks (kust ma seda küll lugesin?).
Ootame-vaatame.

PS! Kui nüüd hoolikalt mõelda, siis ka viimases Vogue Knittingus pälvisid minu tähelepanu just need punased kudumid. Ei ole just otsast lõpuni mulle ja minu maitse, ent siiski.

Ich habe mehrere Lieblingsfarben. Grün, rot, blau ... Nur die wechseln. Es scheint, dass die grüne Periode jetzt zu Ende und die rote Ära begonnen ist. Ich suche und sehe überall rot. Rote Schuhe, roter Rock, überhaupt rote Kleider. Wenn ich im Sommer beim Farbaustausch grün als Lieblingsfarbe nannte, dann jetzt steht an der Stelle im Fragebogen rot, dunkelrot.
Nein, ich mag auch grün gerne, nur ...
Vielleicht ist das mit der Arbeit verbunden ... Ich habe irgendwo gelesen, dass rot selbstsicherer macht?!?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home