Sunday, September 09, 2007

Sügise võlu ja vaev

No nii, tõbede aeg hakkab kätte jõudma. Tegelikult on jõudnudki. Möödunud reedel oli vanem poiss haigetanud. tahtis magama minnes sokke, villaseid, jalga panna ja ainumad olid pesus. Mul on küll tunne, et päris ainumad nood siiski ei ole, teised on kuskile koos talvisemate rõivastega ära pakitud, aga lihtsam oli ikkagi ühed uued kududa kui otsima hakata. Ja nii nad sündisid. Sokid nr. 13. Novita 7 venda. Oleks ka tumesinisest välja tulnud, aga nii on rõõmsam. Mõtlesingi, et teeks kogu meesperele ühesugused, ainult selle vahega, et türkiissinise asemel on igaühel mõni muu värv.

See tõbede aeg pole mind senimaani morjendanud, nüüd aga hakkab mure peale. Keskmik palavikutab teist päeva järjest. Ei midagi eriti hullu, ent lasteaeda ei vii, ei saa. Mida teha? Me ei saa homme kumbki haige lapsega koju ka jääda. Ja mitte ainult homme. Keeruline värk. Eks vaatame kuis see laabub. Homme lubas vanaema appi tulla. Temagi peab tööle minema, aga vanaemaga hommikul veidi tööl ja seejärel pool päeva vanaema juures on parem variant. Ent ohkama võtab siiski. Jamade jama.

Aga ilus on see, et minu esmakordselt kasvavatud gladioolid on (tegelikult nüüdseks juba olid) häeste kenad. Ma pole neist varemalt suurt pidanud, aga mul on gladioolifännist naabrinaine. JA nii ma ostsin ise kah kevadel gladioolisibulaid. Oranže ja valgeid. Oranžid ei ole värvilt suuremad asjad, aga valged võlusid mu südame.Schnelle Socken für unseren Ältesten. Novita "7 venda", wie immer.
Zum ersten Mal in diesem Sommer hatte ich hier, hinter dem Haus Gladiolen. Früher habe ich die nicht gemocht, jedoch .. Sind ja sehr schön. Im nächsten Jahr dann wieder etwas mehr Farbe.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home