Friday, September 07, 2007

Värvipakist

Seekord sai värvipakk siis selline. Minu pakisaaja oli minu jaoks tume maa - ma ei teadnud temast suurt miskit. Nii et kui miski pole päris see, mida näha ihanuks, siis palun pakisaajalt kergemat karistust. Peale selle ei saanud ma alguses peale registreerimist ja ankeedi saamist end kuidagi õigele lainele ja nii ei otsinud ega leidnud kohe midagi pakkipanemiseks. Teised juba saatsid pakke ning tundsid saadetistest rõõmu, aga minul polnud veel miskit olemas. Siis sain lõngaga märgi maha ja kus kuhi hakkas kasvama. Aga ... Sokilainele ei saanud ma ikka pihta. Nii ei suutnudki ma midagi huvitavamat kui need augulised read välja mõelda. Kui üdini aus olla, siis plaan oli ka pisikesed poisisokid teha, aga ma harutasin katsetused kõik üles, sest nii veider kui see ka ei ole, ma ei suutnud välja mõelda kui suur too sokipaar olema peaks.
Omad poisid on juba oluliselt suuremad ja kõik katsetused tundusid allaaastasele lausa mammutlikud. Ja nii nad tapsidki minu idee, need katsetused. Ja sellest on mul kahju. Jääb üle loota, et suured sokid suurusega väga puusse ei pane.
Plaan oli seekord ka kõik vidinad eelnevalt oranži siidpaberisse pakkida, aga ma ei raatsinud seda paberit lõhkuma hakata. Loodan, et pakisaajal on sellega miskit huvitavamat peale hakata.

Tegelikult on väga vahva värvilisi asju otsida. Mõni spetsiifiline asi võib vahel ju peavalu teha (seekord lasteraamat), aga muidu on lahe. Ja mis seal salata, teiste saadetud pakkidest on mul järgmiseks korraks uusi ideidki. Kui selline asi kunagi teoks peaks saama. Kui nüüd ainult teaks, et need "Merepärlid" süüa ka kõlbavad.
Ja seda pean ma ka märkima, et Eesti Post töötas sel korral pakki kohale toimetades küll väga operatiivselt. Ühel päeval sai veidi enne keskpäeva asi posti pandud ja järgmisel õhtul juba lugesin, et pakk käes! Pole ju paha. Farbaustauschpaket, das ich gemacht habe. Für Kata.
Jetzt kann ich nur warten bis mein Paket auch ankommt.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pakisaatjale võin südamerahustuseks öelda, et sokid on täiesti parajad, ning Merepärlid ka vägagi söödavad. Ma olen söönud varem lihtsalt kuivatatud mini apelsine, mis on head (küll mõõdukas koguses süües :))Pisut vänged palju korraga süües, kuid nii jätkubki kauemaks. Need väikesed pesulõksudest mul just puudust oligi, et maitseainete ja teepakke sulgeda :) - Kata-

23:50  
Anonymous Anonymous said...

väga lahedad nööbid oled leidnud!!!

23:06  

Post a Comment

<< Home