Tuesday, September 25, 2007

Ideedest

Nagu mul ideid veel vähe oleks koju varutud. Nüüd pidin ma tolle raamatu ka veel ostma. Puudus: skeemivaba. Aga mõned asjad on väga ilusad. Minu arust. Las tema siis olla riiulil. Ja tolle lapiraamatu ostsin ka. Heegeldatud ääriseid tahaks ka. Nood lihtsad kootud sokid paistsid esmasel vaatlusel liiga lihtsad. Ja helmeskudumeisse pole ma veel süüvinud.
No oli vaja Vardamooril noid raamatuid promoda. Ma oleks saand kindlasti veel mõnda aega rahus ilma raamatupoeta hakkama. Vähemalt uue kuu alguseni.
Aga ostnud oleks ma neist ühtteist niiehknaa, seega polegi vahet.

Es gibt neue Handarbeitsbücher im Estnischen.
Einiges von denen muss man einfach haben.

Labels:

2 Comments:

Blogger Terje said...

Ma lihtsalt pidin :)

08:43  
Blogger Tiina said...

:) No tegelt on see heagi.

10:07  

Post a Comment

<< Home