Friday, June 01, 2007

Ta tuli!

Kolm korda võite arvata, mis tuli. Värvipakk muidugi! Just siis kui ma pidin juba jälle hakkama kirjutama teemasse Kullaketrajates, et "postkast ikka tühi". Kui poiss selle paki mulle kastist tõi, siis ma ei saand kohe arugi, mis nodi ta mulle siia nüüd tassib. Aga siis polnud enam kahtlustki. Nii hästi lõhnavad ainult meeldivad ja üllatuspakid. Seega, kallis salapärane Saatja, suur tänu. Ma kahjuks ei oska mitte arvata ka, kes see saatja olla võiks. Sest ümbrikul ei ole peale markide, postitemplite, templi "maksikiri" ja minu aadressi mingitki konksu, millest kinni hakata. Peale "Tartu". Näpujäljed mind ka ei aitaks, sest pole andmebaasi, millega võrrelda. Ja nii ma loodangi kallite kaaskodanike või siis Saatja enda tuvastamisabile. Aga tänusõnad siiski.
Aga pakist. Ma olen senimaani kindlameelselt end pärlitest eemale hoidnud. Jah, kaugelt vaadanud, aga ei enamat. Tundub, et ahvatlused hiilivad ise ligi. Ja lõng. Passib nagu rusikas silmaauku. Äkki isegi sama sordi salatirohelisele seltsiks?
Ja see šokolaad. After Eight on üks mu vaieldamatuid lemmikuid. Ning pakis olnud karp on ju täpselt samasse väravasse! Ma pean selle vist Meeskonna eest ää peitma. Nood on ju nagu hagijad.
Hmm, kahjuks ei saa ma ka parima tahtmise juures siia seda toas heljuvat lõhna lisada. Ja see on nii mõnussss ..
Oh jah, nii vahva!

Habe auch mein Farbenaustauschpaket erhalten! Ahh, wie schön! Und wie gut die Seife duftet!
Diese grüne Farbe ist ganz nach meinem Geschmack. Vielen Dank dem Autor.
Nur ich weiss immernoch nicht, wer das Paket gemacht/geschickt hat? Der Umschlan enthält auch keinen Hinweis darauf.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jestas kui kenad toonid!!! Ma olen kade :)

23:39  
Anonymous Anonymous said...

no ootamine on end küll kuhjaga tasunud! kairo on väga hea lõng, pärlid nii ilusad ja no karbist ma parem ei räägigi :D jaa, roheline oli ikka väga õige valik ;)

22:34  
Blogger Maret said...

Paki tegija peab nentima, et egas sellise tooniga asju pole lihtne leida :)
Tegelikult tulin küsima, et kas ma su pilti oma blogisse võin laenata?

20:17  
Blogger Tiina said...

Loomulikult võib pilti laenata.

Jah, egas see värviga asjade valimine pole nii lihtne ühti, kogesin sama. Ent sedakorda on küll 10 kümnesse läinud. See Kairo-roheline on lausa kompu!

20:26  
Blogger Egater said...

oi kui ilusad rohelised. Täitsa minu tooni :) Aga ma sain ka värvipakivahetused "oma rohelisi" asju :)kui aega saan, panen pildi.
Kuna rohelise sõpru tundub üsna palju olevat, saaks juba klubi teha ;)

17:04  

Post a Comment

<< Home