Thursday, May 31, 2007

Paki pakkimine

Minu pakk siuu´le on kenasti kohale jõudnud. Loodan väga, et väga rappa ei läind ja meeldib ka. Alguses mõtlesin küll, et mis see siis ära ei ole korjata kokku üht värvitooni asju. Aga see lause, et "... kevadeks on selleks saanud sinine .." värvi kohta ajas segadusse veidi. No minu kui pisut ebakindla inimese asi. Ja siis rõhk rahvusliku mekiga käsitööl. Jah, mulle meeldivad küll sellised asjad, aga ega ma eriti rahvusliku näputöö tegija ole, pigem eemalt imetleja ja isetegemaks ei suutnud ma lihtlabaselt ajast ning selle puudumisest tulenevalt midagi välja võluda (kuigi pisuke plaan oli ja isegi materjal oli). Murphy seadus ju: kui vaja ei ole, siis sajab tööd kui lund. Nii ka seekord.
Üks värviline vääratus sa ka sisse, aga mul lihtsalt ei õnnestunud õiget tooni sobivat pesulooma leida. Üks ju oli pisut enama sinise tooniga, üks triibuline kala, aga ausalt .. too oli oluliselt igavam. Nii et .. lilla liigitasin tinglikult sinise alla, mille eest muidugi paluks kergemat karistust. Ja nii ma rõõmustan nüüd, et kõik on kohal ja et paki sisu läks loosi st. mänguks ja muuks.
Ja niisama repliigi korras: üks kõikse keerulisemaid asju oli leida sobiv sinine lasteraamat. Minu poistele tegi see erinevates "loomade keeltes" raamat alguses igatahes palju nalja. Egas ma saand ju omade peal raamatut proovimata jätta, nii sain neid korraga kohe mitu ostetud.
Üks pisuke pildike nimetet pakist ka minu poolt.
Ja nüüd ootan ma teisipidi kohalejõudmist ...

Mein Farbaustauschpaket an siuu ist angekommen. Nach ihren Worten hat es ihr gefallen.
Es freut mich.

Labels:

2 Comments:

Blogger siuu said...

kas ma tohin sinu pilti oma blogis kasutada, minu oma ei tulnud üldse ilus:(

13:27  
Blogger Tiina said...

Ikka võid.

13:39  

Post a Comment

<< Home