Friday, June 08, 2007

Pisut puusse

Punane naapsalu sall venib hetkel. Aga .. Ma pole jälle rahul.
Äärepits ikkagi pole päris see. Mustris olid eelviimasel real nupud, no ei tulnud välja nii nagu oleks soovinud. Pits on jällegi kohati liiga kõvasti lõpetatud, kuigi ma ekstra püüdsin peale passida, et jääks suht-koht lõtv see lõpp. Ja pitsi nurgad mulle ka väga ei passi, kuidagi liiga ümarad. AGa noh, ma korra harutasin üht äärepitsi enam kui 800 silmusega rida. Enam ei tee. Seega jääb selline nagu jääb.
Põhiosa muster see-eest on kompu. Ja seekord läks õnneks ka pisut pisem sall teha, küll mitte laiuselt. Nii et proportsioonid on vist ikkagi veidi paigast ära. Aga rahulolematuses peitub jõud. See sunnib tegema peagi uut algust. Harjutamine tegevat ju meistriks.
See punane sall ei saanudki üdini õnnestuda, sest punane värv hakkas mulle siin üks hetk närvidele käima. Ja kui mulle kuivanud tulemus ei meeldi, on veel võimalus see äärepits lihtsalt ää kaksata kääridega küljest ja uus teha. Näis siis.

Der rote Haapsaluer Schal "spannt sich" jetzt. Mit dem Ergebnis bin ich nicht ganz zufrieden. Der grundmuster ist sehr schön. Nur die Randspitze. Wieder etwas ungleichmäßig abgestrickt. Mein Fehler, obwohl ich wirklich aufgepasst habe. Und die Ecken sind irgendwie "rund". Und die Noppen der vorletzten Reihe sind nicht sehr gut gelungen.
Aber wie man sagt - das Üben macht den Meister. Das nächste Mal wieder besser. Aus den Fehlern lernt man ja.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home