Saturday, February 10, 2007

Villaseisu

Ajavad siin Raasikul käimistega isu peale. Tegelikult plaanin ma juba mitut aega seda käiku, aga mu hobujõududel pole vaba hetke. Kahjuks. Ja see paik ei asu siit ju ülse kaugel. Kiviga visata.
Mulle meeldivad Raasiku kirjud lõngad ja see pestud, puhas valge ka väga. Nojah, heie ka, aga selles vallas olen ma nii võhik alles, et suurt sõna ei võta.
Ja need Aade Lõnga lõngad meeldivad enam kui Mardilaadalt ostetud Jõgeva villased. Tunne on kohe teine.
Ja nüüd ma ootangi järgmist rahalaeva ja et sellega kaasneks ka võimalus veidi lõngadesse raha matta.
Kodus teevad küll juba lapsed ka märkusi, et igal pool on lõng ja mees küsib aegajalt, aina sagedamini, et "sa näed vist unes ka lõnga" ... Aga mulle meeldib. No päris asjata need lademed ei ole ju kah. Sealt kasvab ikka miskit välja kah. Hetkel küll kirjatööst tingitult visamalt veidi.

Die Mädels waren zu Besuch in der Wollfabrik hier in meiner Nähe. In Raasiku . Ich möchte auch mal dorthin um Wolle zu kaufen. Nur meine PS haben keine Zeit dafür.
Hoffentlich wird es mal doch die Zeit geben, damit ich mein Geld loswerden kann. Ist ja wesentlich billiger als in der Altstadt in Handarbeitsgeschäften. Und die Auswahl. Die bunte Wolle ist ja schon auf den Bildern appetitlich. In der Wirklichkeit desto mehr, denk ich. Meine bisherigen Kiris sind ja auch aus dieser Wolle.

Labels:

1 Comments:

Blogger Ann said...

Mulle meeldivad ka Raasiku omad rohkem kui Jõgeva.
Ja kui kiviga visata, siis muidugi mine, vähemalt ei pea selleks selliseid katsumusi läbi tegema nagu meie Pärnust käies :) Eksisime teel ikka rohkem kui korra ära.

07:54  

Post a Comment

<< Home