Tuesday, February 13, 2007

Plaanimajandus

Hakka või homse kohta paberil plaani pidama. Et mida vaja kaasa võtta ja kuhu jõuda.
1. Victorian Lace Today - lubasin kaasa võtta tutvumaks.
2. Siis veel palmikuraamat - see "Cables untangled..."
3. Pääsusaba muster
4. Proovilapp sallikursuseks
5. Salli keskosa põhjusmõtteliselt valmis
6. Osta oleks vaja nr. 5 sukavardad
7. Poisiga hambaarstile
8. ..
Kindlasti on midagi veel + siis kudumine kottti linnaskäiguks. Nagu ikka. Ja lõngapoodi tahaks jõuda. Poistele sest BBB Gigantest kududes tekkis mul omalgi soov. Mulle see lõng meeldib, nii käitumise kui pesemise poolest. Et teeks omale kah miskit. Aga kaeks siis omale mõnd muud tooni. Kollast, rohelist ja nüüd pisikesele sinise-valge-triipu olen katsetanud. Ise tahaks vast punast. Neil oli seal küll miskit, aga hetkel ei mäleta tooni.
Mul omal ei ole ju midagi selga panna. No omale pole ma tõepoolest midagi kudunud. Nali naljaks.

Pläne für Morgen: was ich alles mitnehmen muss und was ich vor dem Strickkurs zu erledigen habe. ...
1. Victorian Lace Today - habe versprochen das Buch mitzunehmen, um die anderen sich das anschauen können
2. Cables untangled .. auch
3. Muster für Swallowtail Shawl
4. eine Strickprobe für die Übung der Randspitze
5. der mittlere Teil des Schals fertig
6. Nadelspiel Nr. 5 zu kaufen
7. mit dem Sohn zum Zahnarzt
8. ...
Wahrscheinlich fällt mit später noch was ein.
Dann möchte ich noch ins Wollgeschäft. Ja-ja, ich habe schon eine Menge zu Hause, aber .. Ich habe lange nichts für mich gestrickt. Jedoch für Jungs einiges aus BBB Gigante und die Wolle (70 % Wolle, 30% Acryl) gefällt mir aber sehr und da das letzte Mal habe ich auch rote Töne davon gesehen habe, dann ... . Etwas mit Zöpfen.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ma lugesin lastele sõnad peale, et meelde tuletaks ja ise ka kordan kolm korda päevas, et Raamat kaasa, raamat kaasa! :D

14:26  

Post a Comment

<< Home