Thursday, October 12, 2006

Swallowtail Shawl

Valmis sai! Valmis sai! Ma poleks oodanud, et nii ilus asjake nii lihtne teha võib olla. Ma küll oluliselt jämedama vardaga kui 3,5 enamasti ei asjata, ent nii pitsilist asja polegi ammu teind. Ja esmapilgul jättis ta ka mulje kui miski oi-kui-keeruline. Nii et, on küll nii: Julge pealehakkamine on pool võitu.
Pilti ei ole, veel. Äkki homme. Hetkel omandab asi nö kuju. Vormub nõelte vahel. Ja pärastpoole on naguniii taiskäik linna. Ent homme ka päev.
Ja seniks kuni uus ja huvitav idee kui puuga pähe paneb, peaks vist nüüd ikkagi kirjatööd tegema. Kuigi jah, poisi koolikampsi kaelus tahab tegemist. Oleks ma selleks valinud tavalise ümara kaeluse ja sooniku variandi, oleks see juba valmis. Aga mina tahtsin eest lukuga ja veidi kõrgemat kaelust. Ja nüüd ma siin siblin. Korra juba sai tehtud ja lukkgi ette aetud, aga ... See polnd see. Ja nii harutasin üles. Nüüd on uus katsetus varrastel. Näis siis.

Mein Swallowtail Shawl ist fertig, jedoch heute noch ohne Bilder. Vielleicht morgen.
Jetzt muss ich mich doch wieder an den Kragen des Pullovers für den älteren Sohn machen. Hätte ich den einfachen runden Ausschnitt gewählt, wäre der schon längst fertig. Mit dem Reissverschluss klappt es eben nicht so gut und schön. Habe einmal schon probiert. Hoffentlich wird es beim zweiten Mal endlich klappen, d.h. ich bin mit dem Ergebnis zufrieden.

Labels:

2 Comments:

Blogger Kati said...

No kui Sa ütled, et lihtne oli, siis oli mul tõesti lihtsalt raske materjal, aga ilus jääb ta küll!

13:10  
Blogger Tiina said...

No ma vaatasin ikka alguses seda mustrit kui hiina imet. Seda algust pusisin mitu tundi, enne kui õige ja ilusa otsa peale sain. Ei ole mõtet hakata teinekord väsind peaga sudima ilusat asja! Niipaljukest ma õppisin küll. Aga muidu .. Kui ma sest alguse vigaderägast (jälle lollike: võttis asja enne mustri selgeks saamist autosõidule kudumiseks kaasa! seal tuli vigu kui küllusesarvest), siis läits kut lepase reega. Kuigi ma usun, et mõned kokkuvõtmised on valepidi. Seep see on, igaüks teeb omamoodi ja iseõppinuna ei pruugi kõik võtted need "päris" õiged olla. Aga eks ma teinekord ole targem.

14:36  

Post a Comment

<< Home