Friday, October 06, 2006

Oranž aeg

Käisin eilegi linnas kolamas. Tegelikult küll poisil koolis vastas, aga käiguteele jäi ka lõngapoode. Ja loomulikult ei saanud ma taas ahnitsemata jätta. Liannis see peenike meriinovillane. Nii mõnus ja kui palju ilusaid värve. Haarasin kaks erinevat punast. Ja samuti TitanWooli veidi jämedamat meriinvillast, oranži. Mis kamm mul selle oranžiga viimasel ajal on? Pilk kohe jääb peale. Ja vastu panna ei suuda. Samuti roheline, aga sedakorda ei olnud võist õiget tooni?

Samas on hästi tervitatav, et valik suureneb. Igatahes on mul praeguse seisuga poes veel vähemalt mustmiljon soovi. Eks ma siis ahnitse need tasahiju omale siia kokku. Hea võtta ja tegutseda pikkadel talveõhtutel. Ja rahulikel päevadel.

Aga mõnes mõttes oli eile väga halb linnapäev. Ma oskasin ikka parima vihmaga päeva valida. Igatahes sain ma üdini märjaks, konutasin Kangas ja Nööbis Tartu mnt. isegi vihmavarjus mõnda aega. No siis tuli hetkeks ikka täitsa valget vett taevast alla. Nagu pangest.
Ja tagatipuks ei tulnud bussi. Minu bussigraafikus seda bussi ei olnud, ent kaasa helistas ekstra ja küsis Temptransist üle, et kas ja millal ja seal öeldi, et ka kolme ajal tuleb linnast buss. Ja nii me siis ootasime poisiga kahasse kooli ees peatuses bussi. Mina olin selleks ootuseks juba varemalt niiskunud, poiss oli õnneks igatepidi kuiv. Igatahes selle ca 50 minutiga sain ma külma ja nii oli õhtu, võib lausa öelda, et rikutud. Sooja ei saand, muidu lahtised aknad panin kinni, sest tundus et tuba on pakaseline. Selg hakkas valutama. Jäle olek oli. Hea selle asja juures on see, et hommikuks oli üle, st. pikemat tõbitsemist vist ei tule. Seegi hea.


Neid kirjusid lõngu tuleb kah viimasel ajal nagu Vändrast saelaudu. Seda Limbo Mexikot vaatasin ma juba suvel Paides, siis jäi ostmata. Nüüd ostsin ja tegin proovi. Päris vahva. Aga neisse niigi kirjudesse sokkidesse ju suurt mingit mustrit sisse ei koo, no pole erilist mõtet, sest välja nagunii ei paista. Aga pikapeale läheb lihtsalt sokikudumine igavaks. Ma parem keerutan juba palmikuid või nokin pitsi.
Samas .. sedakorda olen kolanud sokiga kotis. Bussis on küll mõnus lihtsalt ja labast sokki kududa. Ja näe, musterdatud on too ikkagi.
Aga lahedalt kujunevad need triibud küll.

Ich sehe in der letzten Zeit überall Orange. Habe mir wieder orangefarbene Merinowolle gekauft, von TitanWool. Und extra fine Merino, für Schals. Möchte mal gerne das Stricken des Tuchs von Haapsalu (Stadt im Westen Estlands) erlernen. Der erste Kurs startete ohne mich. Schade. Hoffentlich kommt das nächste Mal auch.
Dabei gibt es einige Besonderheiten, wie man das genau machen soll. Und ein richtiges Tuch sollte durch ein Ring ziehbar sein. So dünn.

Labels:

5 Comments:

Blogger Aet said...

Heh, mul viimasel ajal ka mingi oranži-rohelise periood, äkki see on mingi nakkus, mis mööda linna käib? :)

13:48  
Blogger Tiina said...

Sügis südames?

Sobib ju aastaajaga.

Ja ilusad värvid kah.

13:53  
Blogger Ing. said...

See Limbo ei sobi sokiks - ei hoia vormi ja kisub natsa nagu topitama - ainult paarist korrast piisab, et nad juba tòntsid vàlja nàevad :(

14:16  
Blogger Tiina said...

Nu ma proovin omal nahal ää :) Ei hakka enam ülesse tõmbama. Alustuseks näeb küll ilus välja.

Tegelt meeldib mulle "elus" ühevärviline Limbo rohkem.

15:25  
Blogger Sirliiz said...

Kahes postituses on nii ilusaid lõngu presenteeritud, et ma olen nüüdseks täitsa veendunud, et vajan rohkem lõnga, kohe hulgim :) Mis siis, et mitu asja pooleli ja oleks teist nagu ka natuke. Aga homme lähen jahile ..

20:11  

Post a Comment

<< Home