Friday, October 13, 2006

2 salli

Niih, mu kaks kullakest omandasid veidi viimistletuma näo.

Swallowtail Shawl
(Interweave knits 2006 Fall)
Novita Florica, veidi enam kui 100 g
3,5 varras
Mõõdud: 138 cm pikim külg, 69 kõrgus.


Midwest Moonlight (Pam Allen´i Scarf Style)
Novita Wool
Mõõdud: 145 x 27 cm

Ma poleks uskunud, et see rätik nii lihtne kududa on. Ainult lõngaostuga panin koguse osas puusse. Ma ostan ju ikka varuga, nüüd tuleb aga kaks salli koguni välja. Polegi paha mõte tegelikult. Seda enam, et on vaja mõned kingitused. Kaua ma ikka ainult sokke kingin.
Ja omades nüüd juba pisut enam mõistus rätikudumise kohapealt, hakkasin kohe tegema ka Kiri´t. Et see kudumise mõnu nüüd poisi kampsi lõpetamist jälle määramata ajale ei lükkaks. Hakkan korralikuks: nii ma endale igal juhul lubasin.

Aga nüüd lähen kallan oma lõngavarud keskpõrandale kokku ja sorteerin teisi väheke.
Kaasal tõusevad sest mõttest juba kuklakarvad püsti. Õhtuks on hulk halle karvu juures ...

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

superilus rätt on see Pääsusaba ikka küll!

13:58  
Blogger Maret said...

Hästi ilusad rätikud :)

14:06  
Anonymous Anonymous said...

Really beautiful shawls. I am impressed by your work. Thank you also for visiting my blog!
I do not understand your language either, but I understand and can read German, so this is nice!!
Wish you a nice weekend.

16:27  

Post a Comment

<< Home