Friday, December 07, 2007

Tehtud ja teoksil

No täitsa vaikus majas. Eksju. Ja ometi olin ma selle nädala kodune puhkaja niipaljukest kui vähegi võimalik oli. Et oleks nagu võinud kirjutada. Üldiselt kippusid päevad linnas ära kuluma, peale tänase.

Millega ma siis hakkama olen saanud? Ei millegi suurega. Kiri lõpetasin ära, tolle tumeda sinisekirju. Üks igavesti tume pilt, mis on pigem ebaõnnestumine, on värvide tegelikkusele kõige ligemal. No pole miskit parata, kui kaaslaseks on seebikarp ja ilm on nii sompus, et päevavalgust justkui ei olegi. Venitamata on too ka veel, äkki homme või ülehomme jõuab ka selleni.

Sest millalgi soojal aastaajal soetatud angoorast hakkasin Shetland triangle eeskujul salli tegema. Tegelikult küll rätikut. Mustrit mul ei ole, aga nett pilte täis. Võtsin siin miskise sarnase mustri ja hakkasin toda kolmnurkseks rätikuks aretama. Jookseb küll, kuigi alguses oli ikka üks soodom ja komorra. Kuidas asi lõpeb, seda ma veel ei tea. Aga pehme on too asjake küll. Ja karvane. Suisa nii, et kududes ebemed lendavad. Mees juba tegi autos kudumise kohta sellepärast märkuse. Aga ootame lõpu ära. Et kas ja mis siis ikkagi saab. Harutamine mu päevade kavasse hetkel igatahes ei mahu.

Mis veel? Selbuvotter raamat õhutab aina takka muu niigi juba painavat kindakudusoovi. No ja nii saigi 1 algus tehtud. Ma ei tea ainult, kas ma jõuluks jõuan kõiki ideid ses vallas teostada. Pealegi ei ole sobivat lõnga soovitud toonis sugugi kuskil lademeis. Eile leidsin Raeplatsilt poekesest hästi ilusat ja sügavat tumesinist, Raasiku oma, aga et seda valgega kokku panna, mis oleks väga ilus, peab enne uurima, ega too sinine värvi ei anna. Mõningas kunagised sellesisulised ebaõnned teevad ettevaatlikuks. Aga need kindamustrid on ilusad. Ja muidugi entrelac, mida usin Muhv mulle teisipäävasel päeval õpetas. Nagu arvata oligi, sain ma õpetusest kenaste aru küll, seega oleks suutnud ka ise ilma juhendamiseta teha, aga ... Vat see kohatine võimustvõttev perfektsionist minus. Tollele ei meeldinud tulemus ja nii hakkas ta kahtlema, kas ikka saab kõik nii nagu peab tehtud. Sai küll, aga alles harjutamine tegi meistri. Eksole. Igatahes läks Epu manu soetatud Rowan Tapestry kohe lapipõimimises töösse. Tänks Muhv! Kohv on järgmine kord küll minu kulul!
Ja nii juhtuski nii, et 4-st tööst puhkamise päevast 2 kudusin linnapääl kahves ja 1 kappasin niisama. Ning tänase tegutsesin kodus, aga tööasjadega! No too pole tõesti jänes, et eest ära jookeb. Pigem nagu takjas. Ja homme vaja pakk postitada. See talvesoe ja 300 g.

So, habe lange nichts mehr geschrieben, es ist ja die ganze Zeit so eilig.
Kiri, der Blaue ist fertig. Nur zu blocken.
Dann habe ich mit Handschuhen aus dem Selbuvotter-Buch begonnen. Annemor #15. Sind die aber schön. Mal sehen was aus dem ersten Versuch wird.
Und dann ein Entrelac-Schal für mich. Rowan Tapestry hat mich dazu inspiriert. Die Weichheit und Farbverläufe sind einfach super. Obwohl es sich nur um zwei bescheidene Töne.

Labels: , ,

4 Comments:

Blogger Muhv said...

pole tänu väärt :)
ma juba kihelen kadedusest, see lõng on nagu loodud enterlaci jaoks!

19:03  
Blogger Mari-Liis said...

Kinnas paistab väga ilus tulevat:)

20:19  
Blogger KK said...

Ilusad kindad! Kayl täna just rääkis nendest ning ma käisin Raverlys piilumas.

22:14  
Blogger Kayl said...

:O justjust KK.. selliste kinnaste aga eriti selle raamatu järel ma õhkasin jah.
Kust seda raamatut hankida annaks ??

p.s. kindad on võrratud :)

11:29  

Post a Comment

<< Home