Wednesday, November 14, 2007

Armastatud Astrid

Ehh, täna on see päev kus lapsepõlve lemmikraamatuid tuletatakse meelde iga veidikese aja takka. Aga see on vahva. Sest Lindgren on lahe. Ikka veel. Minu üks lemmikumaid on ikka väike Tjorven ja muidugi Melker. Aga ka Valged Roosid ja Paradiisi Oskar ning sirgete juustega poisid ja nonde viimaste vainline preili Kull. Ja .. Tegelikult võiks seda loetelu jätkata ja jätkata ja ... .
Ja mul on hea meel, et mu poisid, nood suuremad, on hetkel juba Lindgreni enda jaoks avastanud. Bullerby jõulude pileteid lausa nõuti ja olgugi, et tagaritta, ma sain need ka. Nüüd nad loevad päevi etenduseni. Nüüd nõuavad nad lisaks suvist reisi Pipi-maale, st. Rootsi. No peab mõtlema.

Veider tundub see, et on neidki, kelle lapsepõlve Lindgren ei mahtunud. Minu kaasa. Saab omade lastega ka Lindgreni-lapsepõlve kaasa.
Ja mina ostan uusi Lindgreni raamatuid, sest minu lapsepõlve omad on loetud tõsisteks kapsasteks.

Heute feiert man den 100. Geburtstag von Astrid Lindgren. Ich liebe ihre Bücher, immernoch. Und jetzt haben die auch meien Kinder entdeckt. Hoffentlich gefällt auch ihnen diese wunderbare Welt, Wunderwelt der Lindgrens Bücher.
Ferien auf Saltkrakan .. Dass müsste man mal wieder lesen.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du hast Recht, Astrid Lindgren müsste man mal wieder lesen. Ich habe alle Bücher aufgehoben. :)

11:08  

Post a Comment

<< Home