Tuesday, November 20, 2007

Teisipäevad on paremad päevad

Jope sain tagasi. Aga ma ei saa aru, kuidas inimene ei pannud tähele, et tal oli võõras hilp seljas. Suurusnumbrites oli ju oluline vahe. Mina olen sellevõrra kogukam. Tema jope oli mulle nii 10 cm rinnust kitsas, aga minu enda oma on mulle endale ka veidi lai. Seega ...
Aga võib-olla oligi nii nagu naised tööl naersid, et inimene oli lõunalt tulles lihtsalt rõõmus, et "näe, jope on suureks jäänud". Et nagu mingi kaalualanemise ime. Ja ei pööranudki oma kinnaste puudumisele ja võõrale taskute sisule tähelepanu. Sest jopede vahendaja sõnutsi ei otsinud inimene mitte oma taga, vaid oli üllatunud kui talle helistati ja öeldi, et tema käes on võõras vara. NIi rippuski tasku manu mul naljakas helkur ja juba olid minu jope taskutesse vanad paprid ja kõiksugu sodi tekkinud. Vähemalt poisi Yu-Gi-Oh kaardid olid alles :)

Aga päevas oli veel rõõmu. Kohvitamine mõnusa Muhviga, mis juba iseenesest on mõnusas seltsis mõnus asi, suurendas mu lõngavaru Florica võrra ja ilmutas kojugi ilmuma pidavat IK nummerit. Õhtuks oligi too postkastis. Ja ise ostsin veel selle va Allt om Handarbete omale. Mõnus number on.
Mis lõnga puutub, siis mu kaasa teatab nüüdseks iga toki kohta, et korja oma lammas ära. Ja teeb "mää". Lammastub. Või lambastub? Ma isegi saan temast aru. Ruutmeetrite ja lõngatokkide hulk ei ole omavahel lihtsalt kooskõlas. Ent kuniks maailmas mängitakse jalkat või tehakse muud sporti ja toda näidatakse, saame vast hakkama.
Kuluvaid rahanumbreid aga ma valjult ei ütle. Igaks juhuks. Õnneks jätab Kuduva Koeraomaniku blogis see lõngarahakulu poll võimaluse ka pimesikumänguks.
Kollektsionääri värk.

Nii et mõõnale järgneb tõus.
Aga nüüd on mul järgmiseks kolmapäevaks vaja kaks kaunist sünnipäevakingitust. No mida küll?

Habe heute wieder meine Wollvorräte vergrößert und auch zwei interessante zeitschriften erhalte: IK neue nummer und Allt om Handarbete - schwedisch. Beide sind ganz gut.
Und meine Jacke habe ich auch zurückbekommen.
Das freut mich wirklich.

Jedoch ist wieder ne Sorge da .. Ich brauche für die nächste Woche zwei Geburtstagsgeschenke. Voriges Jahr habe ich zwei Swallowtail Shals gestrickt. Und diesmal?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Loodetavasti on su abikaasa avastanud juba kalevi spordikanali. seal on peale jalgpalli veel igasuguseid palle ja sporte ja mulle juba nende paari päevaga tundub, et mõnele mehele rohkem kanaleid nüüd vaja ei olegi. seal on isegi natuke päevauudiseid ju
Terje

08:31  
Blogger Tiina said...

Oh, ta kaifib praegu digi-tv-s tasuta tutvustatavat spordikanalite paketti. Lasku käia. Kalev on ka juba avastatud. Sellele juhtisin ma ise vabatahtlikult tähelepanu.

Kui rahu jääb maapeale, siis ma olen selle koha pääl vakka. Igaks juhuks. Olgu neid palle üks kaks või tuhat tükki.

09:06  

Post a Comment

<< Home