Wednesday, December 12, 2007

Pakiuudised

Sain! Suure ja sooja üllatuse! Oih kui vahva pakk.
Ja Vanakas! Sügaval sisimas hakkab kellelgi kohe väga soe.
Ja muieks, olgugi et ma muudkui koon ja koon sokke, on mul omal noid vaid 1 paar. Kulub marjaks ära.
Ja pitsilõng ja 120 cm bambusvardad - no on rusikas silmaauku.
Huvitav, kas minu pakike ka kohale jõudnud on? Eesti Posti lehekülje järgi nagu oleks ...


Mis veel uudist? Ootan siin seda juba oktoobrist lubatud sokiraamatut, ent mida pole, seda pole. Ma olen noid Ajakirjade Kirjastuse näitsikuid oma tellimise ja saamise küsimisega juba ära tüüdanud. Ausalt öeldes nemad mind ka oma suutmatusega mida öelda. Tõstsin siin eile juba telefonis häält, et kui lubatud raamat lubatud ajaks st jõuluks kohale ei jõua, siis ... Nojah, olen kuri, aga see ei asenda raamatut. Täna jälle poes šnillimas käies (raamat on mul küll tellitud, aga ma rihin, et millas siis too reaalselt kättesaadav on, et seda enam nõudma hakata) sattusin hoopis omamaise kindaraamatu peale. Oi kui kena raamat. Muidugi ei jäänud too minust poodi.


Ja edeneb ka minu lapiruudusall. Oi kui mõnus on toda kududa. Ainult et esimese toki jagu jõudsin ma toda ka juba harutada. Tegin veidi kitsama, sest lõnga on umbes-täpselt 7 tokki ja paistis, et too ei tuleks soovitud pikkuses, too sall. Küll aga lühiduse kohta liiga lai. Nii siis sai tehtud uus algus.
Asi edeneks veelgi edukamalt, kui hetkel ei oleks sokikudumine vahele tulnud. Nimelt on poisil koolis homme jõululaat ja ta tahtis sinna midagi. ma pakkusin lisaks piparkookidele, et annan paar paari sokke ka ärida. Selle peale sain juba hommikul ühelt poisi õpetajalt kõne, et äkki müüks sokid kohe ette talle, kingitusteks olevat vaja. Aga ma pakkusin välja, et las poiss ärib ja mul on ja ma teen veel juurde sokke kui vaja. Ma ei tahagi nonde eest suurt miskit saada, mulle jääb ju tegemise rõõm. Jah, sokke ON lahe teha. On nad siis lihtsad või keerulisemad. Viimase aja jama ongi see,e t kõik ümberkaudu on sokistatud ja noid jalavarje pole juskui kellelegi vaja.

Mal wieder ein Strickbuch in der estnischen Sprache - Eesti kindakirjad. Meistens sind wir doch an die Fremdsprachige Literaur gewiesen. So kann man sich richtig freuen. Habe eigentlich afuf ein neues Sockenbuch gewartet, von einer estnischen Autorin, aber dieses Buch war eine Riesenüberraschung. Wirklich schön und sehenswert. Auch wenn man die Muster schon hier und da gesehen hat. Nur sind die schön zusammen.

Meil Entrelac-Schal macht auch Fortschritte. Nur allmählich. Morgen ist ja in der Schule ein Weihnachtsverkauf und mein Ältester wollte da auch was verkaufen. Habe für ihn dann schnell ein paar Sockenpaare vorbereitet und Pfefferkuchen gebacken.

Und ausserdem habe ich ein schönes Paket erhalten. Wir hatten hier ja wieder einen Paketaustausch - diesmal mit Gewichtbegrenzung "300 Gr Winterwärme". HAbe Socken, Wolle für Spitzenschals, Rundstricknadeln und Vana Tallinn (ein echt estnisches Likör) erhalten. Wirklich ein warmes Geschenk.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Kas seal kindaraamatus Saaremaa mustreid ka on?

23:47  
Blogger Sirliiz said...

Sall näeb välja jumalik, näpud hakkasid e-bay järele sügelema kohe ;)

11:10  
Blogger Muhv said...

raamatut kiidan minagi, ma juba vähemalt 5 korda eest taha ja tagant ette lapanud - selle aasta parim käsitööraamat!
ja salli peale olen ikka veel kade, õigemini järjest kadedam - niiii ilus!!! :D

18:45  
Anonymous Anonymous said...

Solch schönes Päckchen, das sind ja richtige Weihnachtssocken. Der Schal wird auch sehr schön in diesem Patchwork-Stil.
Viele Grüße
Elke
http://www.myblog.de/strickmasche

16:09  

Post a Comment

<< Home